søndag 22. september 2013

Logo-profil

Facebook-profil

Jeg synes dette var en morsom oppgave, som førte med en god del frustrasjon for en som ikke har rørt Illustrator på 6 år!
Jeg valgte å ha et enkelt, tegneserielignende design på min egen profil, som forteller om en liten del av livet mitt.
Jeg brukte pen tool til å illustrere meg selv og en av de tingene som opptar en god del av tiden min - nemlig hunden min. Pen tool er nå både min beste venn og verste fiende i Illustrator, siden jeg synes det er utrolig morsomt å holde på med, men samtidig frustrerende og tidkrevende. Men dette var en fin måte å begynne og øve på, og jeg vet at jo mer jeg gjør dette jo lettere blir det.
Jeg brukte også ellipse tool og live paint bucket, og prøvde meg fram med en del andre ting, men kom frem til at jeg likte det best enkelt og stilisert.
Hadde jeg hatt litt mer tid (jeg har ligget syk med hals- og bihulebetennelse en stund, og derfor ikke hatt stort med energi til å gjøre stort annet enn å slappe av), så hadde jeg nok gjort litt mer ut av det, men jeg er fornøyd med dette for nå!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar